hunikieSuv

帖子 21821
註冊 2017-9-26
用戶註冊天數 2426
用戶失蹤天數 1902
狀態 離線
發表於 2018-6-13 23:51 
分享  私人訊息  頂部
Old people always remind de young people that all that glitters is not gold. Is not everybody who dress up smart or bright. De other day dem boys find out that an ostrich’s eye is bigger than its brain. Dem boys know some people like that and all of dem in Parliament.Dem also find out when dem surf de internet that Starfish don’t have brains. Dem know some people like that,Cheap Jerseys Paypal, too. All of dem wukking wid de government and some is Minister.What mek dem really tek notice is when dem find out that Turtles can breathe through their butts. Now when people talking to you and dem breath smelling bad dem boys seh that you shouldn’t ask wheh de breath coming from.But people think dem smart and dem is de ones who does talk nuff and mek people know wheh dem butt deh.Is dem same smart ones who does end up like de. Dem is de people who does talk in code when dem don’t want de ordinary people to understand.Bar-Rat tell de whole country that a call centre gun create jobs fuh nuff people and a simple phone call can help de people get rich. He friend and de friend wide agree that anytime they want to have sex,Cheap NFL Jerseys China, they will call it a “PHONE CALL”.One day Bar-Rat friend send de one who runnin GINA to tell de wife that he wants to make a phone call.De wife listen then she tell de GINA man fuh tell de man that no phone call can’t mek because dem don’t have no network.Bar-Rat friend get vex. He call de GINA boss man and send he wid a strong message. “Tell me wife that if there is no network at home,Wholesale Football Jerseys, then I’ll go to a public phone.”Like that is wha de woman was waiting for. Dem have a call centre in de Sanata compound and is now dem boys know how it come about.De woman send back a strong message to Bar-Rat friend. “Tell de goodly doctor that if he dares go to a public phone,Cheap NFL Jerseys China, then I’ll open a call centre at home.” De Doctor think she did bluffing.De woman keep she promise and de call centre up and running right inside Sanata.Talk half. Lef half.