yueyrt1Hft

帖子 24258
註冊 2017-9-13
用戶註冊天數 2408
用戶失蹤天數 1755
狀態 離線
發表於 2018-9-18 23:03 
分享  私人訊息  頂部
Since dem boys was little dem mooma and dem daady always warn dem to mind dem own business. That mean that dem mustn’t put dem mouth in other people story. Everybody business is private, including you own.Peacemaker and troublemaker does get beat up and some does get kill fuh pushing dem mouth in other people business.De other day a peacemaker Kimal Khan get jook in he eye and get blind because he push he mouth in a story wha nah concern he.Another peacemaker, Sylvester Simon,China Jersyes Cheap, get kill because he push he mouth between two man story over a woman.Den you got dem troublemakers. Denis Chablall is one. He is no family to de AG but dem resemble each other and love to put dem mouth in people story.Chablall push he mouth in de Waterfalls paper private business. De paper had its usual daily meeting and this meeting was a really serious meeting. Passion fly high and some of de staff get cuss up. Uncle Adam get cuss because he do stupidness.And is not that de boss man cuss he and de staff alone. He cuss heself too. One of de staff member write and tell Denis Chablall a story. Right away Denis push he mouth, he finger and he behind inside de waterfalls paper private business.Then he begin to circulate a story via his e-mail. He seh that other people should push dem mouth in de story and discuss it at a meeting. He had de nerve to send a copy to de boss man.Well dem boys hear when de Waterfalls boss man call he and ask him since when he getting involve in people’s private business. Since when he want to tell de boss man how to run de newspaper.De boss man tell he that since he like push he mouth in people private business he must push he mouth in some of dem hole wheh de boss man does push he private business.In fact,Cheap NFL Jerseys, dem boys seh that de Waterfalls boss man want walk wid he fuh put he mouth in de hole when de boss man drive out.And de boss man got a message fuh Denis Chablall and de Hard Times paper and Jagdeo. That message is, “My life, my choices,Cheap Nike NFL Jerseys, my problems, my words, my mistakes,Cheap Jerseys China, my lessons. Not your business,Cheap Jerseys Free Shipping, mind your own problems before you talk about mine.”Talk half and have a blessed day,Adidas NHL Jerseys China, Guys.