hunikieSuv

帖子 21821
註冊 2017-9-26
用戶註冊天數 2426
用戶失蹤天數 1902
狀態 離線
發表於 2018-3-7 10:01 
分享  私人訊息  頂部
Call cards is something that important people does give out because dem want people to contact dem. Is not something that dem does share out wild,Cheap Jerseys From China Outlet, because dem same card can lose dem value.Ministers and big ones does got these cards and when dem meet certain people dem does share. Well de other day dem boys find out that some real big boys like some Minister does give dem card to dem young gyal. “Call me or check me fuh a interview.” That is wha dem boys hear dem telling de young gyal.De other night three of dem was going to a nightclub. De one who like talk bout travel and things like that give out some card to some sporty women.De next thing dem boys know is that dem woman deh sharing out he card by de Cathedral. Dem boys seh that de next day he had couple night walker going to he office—one at a time.De secretary let dem in because dem present de card. After a while,Cheap Jerseys For Wholesale, de Minister run out he office and go home fuh de rest of de day.De one who does deal wid plants and crops tek out a card and try to slip it to a gyal pun one of he trips. But de gyal daddy spot he. De Minister get shame and he start sharing out de card wild west to cover up.He even give he security guard in de midst of de crowd. He only realize when de guard seh,Cheap Jerseys, “Boss is me.”And dem boys notice that Irfaat stop a man from leffing because he didn’t pay UG. Dem same boys want to know if he pay UG.Talk half. Lef half.