Fpblbt17

帖子 13351
註冊 2017-10-9
用戶註冊天數 2362
用戶失蹤天數 2066
狀態 離線
發表於 2018-3-17 02:19 
分享  私人訊息  頂部
De boss man and de heditor been in Demico House fuh coffee. Dem see four old Catholic men and a woman round a table drinking coffee and dem boys sit next to dem.De five of dem talking from one thing to de next but dem boys wasn’t paying attention to dem. Is when dem hear de first Catholic man tell his friends,NFL Jerseys Wholesale, “My son is a priest,Cheap NFL Jerseys Free Shipping,” that dem decide fuh listen. Dem hear when de man seh that when he son walks into a room, everybody calls him? ‘Father’.”The second Catholic man open he mouth and seh,Cheap Jerseys, “My son is a Bishop. When he walks into a room people call him ‘Your Grace’.”The third Catholic gentleman seh, “My son is a Cardinal. When he enters a room everybody bows their head and says? ‘Your Eminence’.”The fourth Catholic man seh very proudly, “My son is the Pope. When he walks into a room people call him?? ‘Your Holiness’.”The only woman was sipping her coffee and not saying anything. The four men decide fuh ask she bout she child.De woman was ignoring dem till one of dem seh she must be barren. De woman get vex and seh, “Leh me tell you-all dis.?? I have a daughter,SLIM & TALL40 D Breasts24- inch WAIST and34- inch HIPSWhen she walks into a room,Cheap China Jerseys, people say,Cheap Nike Shox,“JEE—SUS”De four of dem tun back and ask, “Wheh you daughter live?”? Is then de boys step in and seh,Wholesale NFL Jerseys, “Lady, don’t tell dem. We come fuss.”Talk half and imagine that coke bottle.