yueyrt1Vso

帖子 12227
註冊 2017-9-12
用戶註冊天數 2389
用戶失蹤天數 2066
狀態 離線
發表於 2018-3-21 18:46 
分享  私人訊息  頂部
It had to happen. De government busy defending all de money wha dem getting from dem contract. Dem decide that nobody ain’t responsible fuh de Supenaam Stelling which throw a truck into de river. Was over $500 million gone in some people pocket. To this day de stelling can’t build properly and de money gone. When that happen Robeson and Roger mek nuff noise about penalising de contractor.Dem boys now understand wha dem mean. Dem know that de word penalise come from penis. That is wha Roger and Robeson get. De nation get more than that. It get Sungoo. All awee got fuh fetch am. Nobody can’t cut that.BeeKay do de Supenaam stelling. Dem boys remember that he did actually buy one stelling because he like dock and when things slip up he can doctor it too. The Supenaam stelling get doctored.Dem boys didn’t want talk. Dem didn’t even mention another doctor. This one talk at Babu John Sunday. He is Captain Planet,Cheap NFL Jerseys, de Champion of de Earth. De Waterfall paper didn’t carry nutten because dem didn’t want Papa Cheddi name get mess up,Cheap NFL Jerseys China, but is he lef de country in this. He leff de nation wid a pack of thieves.De Waterfalls boss man tell dem boys that Papa Cheddi dream he and that he vex—bad. He seh that he nah a talk to Janet. He tell de Waterfalls boss man in that same dream that he still can’t find Burnham but he find Dessy. Both of dem had tears in dem eye when dem look down and see wha happen.Papa Cheddi seh that he and Dessy can’t rest because dem got he and Dessy spinning till dem get eye tun.He want people talk bout de thiefing and dem boys send a message,Cheap Wholesale NFL Jerseys, “Don’t thief in front me eye and expect me fuh shut me mouth.”Talk half. Lef half.